Transportstyrelsens sjöfartskunder är både nöjda och starkt kritiska – det framgår av myndighetens nyligen publicerade Kundnöjdhetsmätning.
Redan prenumerant? Logga in här
Prenumerera
DIGITAL
- Alla artiklar på sjofartstidningen.se
- Sjöfartstidningens e-tidning
- Tillgång till digitalt arkiv
Från 89 kr/månad
KOMPLETT
- Alla artiklar på sjofartstidningen.se
- Sjöfartstidningens e-tidning
- Tillgång till digitalt arkiv
- Tidning i brevlådan 11 nr/år
Från 995 kr/år
Populärt!
Se alla erbjudanden.
Kommentarer
Anonymous
Summering ?
De ansvariga personer/verksamheter (Rederier-befäl, Bolag=Export/importbolag(?), hamnar, och Skyddsomburd (!) ) – FÖR att just SJÖFART skall bli till – är de som ligger längst ner. Med tyngdpunkt på 3. dvs de är INTE nöjda. – men dom som ”lallar med” är lite mer nöjda..??
Hur ”viktar” man resultatet ?
Min ”helikoptersyn” säger att Centralisering och Toppmanagement T-styrelse – liknar mer Putin-tsar verksamhet med ”Stalintakter” – än modernt-i-tiden-delegerat medansvar och kunniga, intresserade MED-arbetare. Kommentarer ?
Artikeln är stängd för fler kommentarer