Mols-Linien satsar på service

Mols-Linien har beslutat möta konkurrensen från främst Stora Bält-bron men en högre servicenivå. Rederiet har nu lanserat Mols-Linien-akademin där all personal kommer att genomgå en årlig serviceutbildning. Akademin skall också vara ett forum för tvåvägskommunikation mellan ledning och anställda för att testa nya ideer. Mols-Linien kämpar just nu med framförallt två konkurrenfaktorer: höga bunkerkostnader och låga taxor på Stora Bält-bron.


Redan prenumerant? Logga in här


Prenumerera

DIGITAL

  • Alla artiklar på sjofartstidningen.se
  • Sjöfartstidningens e-tidning
  • Tillgång till digitalt arkiv

 

Från 89 kr/månad

 

KOMPLETT

  • Alla artiklar på sjofartstidningen.se
  • Sjöfartstidningens e-tidning
  • Tillgång till digitalt arkiv
  • Tidning i brevlådan 11 nr/år

Från 995 kr/år

Se alla erbjudanden.



Vidare till Sjöfartstidningen.se »

Få vårt nyhetsbrev!

 

Bli uppdaterad med de senaste sjöfartsnyheterna. Prenumerera på vårt nyhetsbrev.