Hurtigruten marknadsför sig i Sverige

I förra veckan låg Hurtigrutens ”Nordkapp” i Stockholm. Anledningen var att man ville uppmärksamma att Hurtigruten etablerat ett marknadsföringskontor i Sverige, Hurtigruten AB. Kontorets uppdrag är att locka svenskar att resa med fartygen vintertid. ”Nordkapp” är nu på en Östersjökryssning med 400 passagerare. Därefter väntar en kryssning till Argentina.


Redan prenumerant? Logga in här


Prenumerera

DIGITAL

  • Alla artiklar på sjofartstidningen.se
  • Sjöfartstidningens e-tidning
  • Tillgång till digitalt arkiv

 

Från 89 kr/månad

 

KOMPLETT

  • Alla artiklar på sjofartstidningen.se
  • Sjöfartstidningens e-tidning
  • Tillgång till digitalt arkiv
  • Tidning i brevlådan 11 nr/år

Från 995 kr/år

Se alla erbjudanden.



Få vårt nyhetsbrev!

 

Bli uppdaterad med de senaste sjöfartsnyheterna. Prenumerera på vårt nyhetsbrev.