Transportstyrelsen har genomfört en Kundnöjdhetsmätning.

Fotograf: Transportstyrelsen

Kategori: Regelverk

Transportstyrelsens regler kritiseras

Transportstyrelsens sjöfartskunder är både nöjda och starkt kritiska – det framgår av myndighetens nyligen publicerade Kundnöjdhetsmätning.


Redan prenumerant? Logga in här


Prenumerera

DIGITAL

  • Alla artiklar på sjofartstidningen.se
  • Sjöfartstidningens e-tidning
  • Tillgång till digitalt arkiv

 

Från 89 kr/månad

 

KOMPLETT

  • Alla artiklar på sjofartstidningen.se
  • Sjöfartstidningens e-tidning
  • Tillgång till digitalt arkiv
  • Tidning i brevlådan 11 nr/år

Från 995 kr/år

Se alla erbjudanden.



Kommentarer

  • Anonymous

    Summering ?
    De ansvariga personer/verksamheter (Rederier-befäl, Bolag=Export/importbolag(?), hamnar, och Skyddsomburd (!) ) – FÖR att just SJÖFART skall bli till – är de som ligger längst ner. Med tyngdpunkt på 3. dvs de är INTE nöjda. – men dom som ”lallar med” är lite mer nöjda..??
    Hur ”viktar” man resultatet ?
    Min ”helikoptersyn” säger att Centralisering och Toppmanagement T-styrelse – liknar mer Putin-tsar verksamhet med ”Stalintakter” – än modernt-i-tiden-delegerat medansvar och kunniga, intresserade MED-arbetare. Kommentarer ?

Artikeln är stängd för fler kommentarer

Vidare till Sjöfartstidningen.se »

Få vårt nyhetsbrev!

 

Bli uppdaterad med de senaste sjöfartsnyheterna. Prenumerera på vårt nyhetsbrev.